DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

LLEURE

El Centre d’Esplai “La Geltrú” inicia la celebració del seu 50è aniversari


Redacció Vilanova i la Geltrú

08-10-2018 9:54

Conegut inicialment com a C.E. “La Quitxalla” i hereu de la tradició escolta i el Moviment Juvenil, va néixer el curs 1968/69, vinculat a la Parròquia de Santa Maria de la Geltrú

El Centre d’Esplai “La Geltrú” inicia la celebració del seu 50è aniversari. CE La Geltrú

El Centre d’Esplai “La Geltrú” ha donat, aquest cap de setmana, el tret de sortida a la celebració del cinquantè aniversari de la seva creació. El primer acte va ser el passat dissabte 6 a les 18.00h al Castell de la Geltrú, on es va presentar el nou logotip del centre –dissenyat per l’il·lustrador i exmonitor Sebastià Serra-, el cartell, i els actes que acompanyaran aquesta celebració fins al maig de 2019.

Durant l’acte també es va presentar la nova mascota del centre: La Geltruc, realitzada per l’exmonitor Sergi Batlle. Conegut inicialment com a C.E. “La Quitxalla” i hereu de la tradició escolta i el Moviment Juvenil, va néixer el curs 1968/69, vinculat a la Parròquia de Santa Maria de la Geltrú. Des d’aleshores, s’ha dedicat a l’educació en el lleure amb un línia pedagògica definida que s’ha anat adaptant als nous temps i a les noves generacions.

El Centre també ha tingut una vinculació estreta amb el seu barri, la Geltrú, i sobretot, amb la vida associativa de la ciutat, ja que ha recuperat i vertebrat molts actes populars juntament amb altres esplais i entitats.

La celebració, prevista fins al maig, constarà de diverses activitats, entre les quals cal destacar una exposició al TOC que repassarà aquests 50 anys promovent els valors i la participació, i una festa final, també el mateix mes, que clourà la celebració.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.