NADAL 2018
29-11-2018 19:18
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Freixenet ha presentat avui el seu anunci de Nadal, que prescindeix de famosos i de les populars ‘bombolles Freixenet’. El conseller delegat de la companyia, Pedro Ferrer, ha avançat les grans aspiracions comercials de l’empresa en el marc de la presentació de la campanya de Nadal, centrada exclusivament en el cava. A diferència dels 40 anys anteriors, aquesta vegada l’empresa ha descartat incorporar famosos al repartiment de l’anunci televisiu, on tampoc hi apareixen les tradicionals noies vestides de color daurat, conegudes popularment com a ‘bombolles Freixenet’.
Martina Obregón, directora de màrqueting de l’empresa cavista, ha destacat que el canvi d’estratègia publicitària busca “connectar amb tot el públic”, especialment el més jove. Segons Obregón, els primers anuncis de Freixenet confiaven en el ressò dels famosos perquè era allò que més valorava el consumidor, dins l’idil•li que mostraven pels grans noms de la cultura estrangera.
“Ara, en canvi, al consumidor el mou identificar-se amb una marca, i ja no li cal mirar a altres que no estan al seu abast”, ha afegit Martina Obregón, negant que la campanya d’aquest any sigui més austera que altres edicions.
PUBLICITAT
PUBLICITAT