DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

DIA INTERNACIONAL DEL CÀNCER INFANTIL

Les escoles de Sant Pere de Ribes organitzen una xocalada solidària amb la lluita contra el càncer infantil


Redacció Sant Pere de Ribes

07-02-2019 17:41

El berenar solidari serà el proper 15 de febrer a les 16.30h

Les escoles de Sant Pere de Ribes organitzen una xocalada solidària amb la lluita contra el càncer infantil. EIX

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

En motiu del Dia Internacional del Càncer Infantil, el 15 de febrer, a les 16.30 diferents escoles municipals, en col·laboració amb l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes i altres entitats locals, han preparat una xocolatada solidària davant la porta del centre. L’escola Mediterrània de les Roquetes, El Pi i l’Institut Can Puig, a  Ribes i l’escola  Bel Air, són alguns dels centres educatius que s’han adherit a la iniciativa.

L’acte porta per nom “Taca’t pel càncer infantil” i forma part d’una campanya a nivell estatal per a conscienciar i recaptar fons per la lluita contra el càncer infantil, a benefici del grup d’investigació sobre aquesta malaltia de l’Hospital Sant Joan de Déu. Des dels centres remarquen la importància d’actes com aquest, que promouen la participació conjunta d’escola i famílies, per tal de sensibilitzar i desenvolupar la responsabilitat social de l’alumnat. 

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.