JUSTÍCIA
11-02-2019 13:07
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
A l'Audiència de Barcelona ha començat avui el judici contra una parella d'amants que estan acusats d'haver assassinat un home de 39 anys al juny de 2016. Manuel i Sandra estan acusats d'acabar amb la vida de qui en aquell moment era la parella de la dona, José. La Fiscalia demana per a tots dos una pena de 24 anys de presó per assassinat. Tot i això, el judici encara ha de determinar el paper de la dona en el crim. El fiscal proposa fins a tres versions alternatives sobre el rol que va exercir en l'assassinat de la seva parella: coautora, còmplice o cooperadora necessària. Si només va ajudar el seu amant, la pena quedaria sensiblement rebaixada: de 24, a 13 o a només tres anys de presó.
Els fets van tenir lloc l'1de juny en una zona boscosa entre Vilanova i la Geltrú i Sant Pere de Ribes. El cos sense vida va ser trobat per un veí cap a les sis de la tarda al marge d'una pista forestal. La víctima era d'un home de 39 anys i de nacionalitat espanyola i que tenia signes evidents de violència. L'endemà, un home de 35 anys i de nacionalitat espanyola es va perdonar a la comissaria dels Mossos de Vilanova i la Geltrú i va quedar detingut com a presumpte autor del crim. Uns dies més tard, els Mossos d'Esquadra van detenir una segona persona, una dona de 35 anys.
PUBLICITAT
PUBLICITAT