DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

EMMPAC

El concert “Suena barro” porta al Vendrell una orquestra d’instruments ceràmics i noves tecnologies


Redacció El Vendrell

14-03-2019 10:28

I és que el músic i ceramista argentí Hernán Darío oferirà a l’EMMPAC un concert a partir d’instruments fets de fang, construïts i dissenyats per ell mateix

El concert “Suena barro” porta al Vendrell una orquestra d’instruments ceràmics i noves tecnologies. EIX

El proper dimarts 19 de març, a les 19h, a la Sala Agustí Cohí Grau de l’Escola Municipal de Música Pau Casals (EMMPAC), tindrà lloc el particular concert “Suena Barro”. I és que el músic i ceramista argentí Hernán Darío oferirà a l’EMMPAC un concert a partir d’instruments fets de fang, construïts i dissenyats per ell mateix, aplicats a les noves tecnologies.

Aquest concert, organitzat per la Regidoria de Cultura, forma part de la programació de la 29a Setmana Musical de l’Escola Municipal de Música Pau Casals que es durà a terme durant la propera setmana.  L’entrada és gratuïta.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.