PUBLICITAT
L'HORA DEL PLANETA
20-03-2019 17:50
Sitges tornarà a adherir-se el 30 de març a la nova edició de L’hora del Planeta amb l’apagada simbòlica de llums de la façana de la Punta durant una hora. L’objectiu és conscienciar la ciutadania sobre la necessitat de lluitar contra el canvi climàtic. L’apagada sostenible de la façana de l’Església de Sant Bartomeu i Santa Tecla tindrà lloc des de dos quarts de nou del vespre a dos quarts de deu de la nit.
Sota el lema “Apaga per la Natura en l’Hora del Planeta’, es produirà aquesta acció simbòlica d’apagar llums de monuments i edificis emblemàtics durant 60 minuts es repetirà a més de 7.000 ciutats del món. A la iniciativa se sumen també empreses com a mostra de suport a l’apagada de llums mundial.
Des de l’any 2011, l’Ajuntament de Sitges s’ha adherit a L’Hora del Planeta i fa una crida a la mobilització ciutadana a favor de l’estalvi energètic. El consistori també convida d’acord amb la carta d’adhesió a L’Hora del Planeta als veïns i les veïnes de Sitges a realitzar com a mínim un cop a la setmana diferents accions com estalviar energia a la llar (apagar tots els llums o no estar connectats a Internet), no fer servir plàstics d’un sol ús, no menjar carn i desplaçar-se en transport públic.
L’associació mediambiental World Wide Found of Nature (WWF) promou aquesta iniciativa l’últim dissabte del mes de març perquè milions de persones de tot el món s’uneixin per lluitar contra dos dels problemes mediambientals més greus: el canvi climàtic i la pèrdua de naturalesa i biodiversitat.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT