ATLETISME
26-03-2019 17:00
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Aquest passat dissabte sis atletes canyellencs van viatjar a Torun (Polònia) per assistir al mundial màster d’atletisme. L’equip estava representat per Tannia Quirós, Albert Pascual, Rami, Cres, Pedro Aranda i Juanma Garcia.
A la modalitat de Cross (8km) Rami i Cres van participar a la categoria M50, ambdós amb males sensacions, Rami parava el cronòmetre en 32’14” quedant el 19è del món, i Cres en 35’26” i quedant el 29è del món.
En la categoria m45 Albert Pascual va aconseguir un temps de 28’33”, quedant el 9è del món i 4rt per equips.
A la categoria m35 Juanma Garcia ha participat, parant el crono en 29’26 segons, quedant 15è del món i 3ers per equips.
Per acabar a la modalitat de Cross la atleta Tannia Quirós ha arribat en 10ena posició del món fent un temps de 35’35”.
Val a dir que ha estat una prova difícil, amb pluja, sorra, pujades i baixades.
A la modalitat de 3000m marxa, el marxador Pedro Aranda ha participat a la categoria m60, quedant segon del món, parant el cronòmetre en 15’47”.
PUBLICITAT
PUBLICITAT