PUBLICITAT
ESCACS
24-04-2019 16:19
Aquest proper cap de setmana, del 26 al 28 d’abril, l’Hotel Gran Europe de Coma-ruga acollirà l’XIè Campionat de Catalunya d’Escacs per a cecs, organitzat per la Federació Catalana d’Esports per a cecs (FCECS) amb el suport de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament del Vendrell. Aquest serà el tercer any consecutiu que el municipi del Vendrell acull aquesta competició, que en aquesta edició passa d’un model tancat a un format d’inclusió.
El format de la competició serà de 5 rondes amb un ritme de joc de 90 minuts per jugador, amb un increment de 30 segons per jugada realitzada. El número de participants serà de 20 jugadors: 15 amb llicència i majors de 18 anys, 3 menors de 18 anys i 2 vidents convidats que formen part de la Secció d’Escacs de La Lira Vendrellenca. Amb aquests convidats s’inicia una prova pilot per fer un campionat inclusiu amb l’objectiu d’ampliar la participació de vidents en properes edicions.
Des de La Lira Vendrellenca, Edison Lucas, vocal de la Secció d’Escacs, ha agraït la invitació de poder participar en aquest Campionat i ha anunciat la voluntat de planificar més coses conjuntament amb la FCECS per poder incrementar la seva participació.
El president de la FCECS, Manel Eiximeno, amb el lliurament d’una placa al regidor d’Esports, Ferran Trillas, ha agraït la col·laboració i el suport de l’Ajuntament del Vendrell en l’organització del Campionat i anunciat que properament, al mes de maig, el municipi també acollirà un Campionat d’Espanya.
De la seva banda, el regidor d’Esports ha agraït la confiança de la FCECS per organitzar una vegada més el Campionat de Catalunya a Coma-ruga i ha destacat el compromís de la Regidoria d’Esports amb el món de l’esport per a persones amb discapacitat.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT