Vegueria del Penedès

FLASH

La Fundació Endesa subvenciona amb 120.000 € la construcció d'una estació de bombeig a la zona Bardají Vilanova de Cubelles


Nota premsa/Ajt Cubelles

16-02-2004 21:50

Aquest és el quart projecte municipal que reb la subvenció econòmica de la companyia elèctrica

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!


La Fundació Endesa ha donat una subvenció de 120.202,42 €. Amb aquest ajut, la companyia elèctrica mantè la seva política d'ajuts als projectes presentats per l'Ajuntament de Cubelles, que ja va encetar amb l'enllumenat de la carretera, el del Castell i nucli antic i el del Passeig Vilanova i el seu entorn, en els darrers tres exercici.

Josep Marcillas, Alcalde de Cubelles, ha volgut fer un "agraïment especial" a la Fundació Endesa, per la "sensibilitat que demostra pels problemes de la nostra població". En aquest cas, Marcillas considera que es tracta d'un "valuós ajut, ja que estem parlant d'un projecte que té un elevat pressupost". La construcció de l'estació de bombeig té un pressupost aproximat de 250.000 €. L'obra es tirarà endavant un cop s'aprovin els pressupostos municipals i es facin tots els tràmits administratius necessaris per executar-les.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.