Vegueria del Penedès

FLASH

UGT i CCOO convoquen una concentració per demanar la jubilació als 60 anys al sector de la construcció


UGT

19-02-2004 12:21

Es fa avui dijous a les set de la tarda davant de la delegació del govern a Barcelona

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!



Els grups parlamentaris que conformen el tripartit s’han compromès davant de la UGT i CCOO de Catalunya a incorporar les propostes sindicals (regulació de la subcontractació i jubilació anticipada) als seus programes de partit davant les eleccions generals del próxim 14 de març.

També s’han compromès a buscar els mecanismes jurídics i parlamentaris que permetin una acció de govern, en el sentit d’instar al govern central i al Parlament espanyol que es reguli legislativament la subcontractació així com que s’estableixin els canvis legislatius necessaris per implantar els coeficients reductors de l’edat de jubilació per als treballadors del sector de la construcció.



Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.