PUBLICITAT
ROBATORI MORTAL
04-09-2019 19:04
Una veïna del Vendrell de 26 anys i de nacionalitat espanyola ha mort aquest dimecres després de ser apunyalada en un local d'oci del Moll de Gregal al Port Olímpic de Barcelona. La jove havia estat trasllada ferida a un centre hospitalari, on finalment ha mort. En l'agressió, que ha tingut lloc cap a les tres de la matinada, moment en què els Mossos han rebut l'avís, també ha resultat ferit un altre home, per arma blanca, que està hospitalitzat. Segons les primeres investigacions, la víctima hauria estat víctima d'un intent de furt just abans que es produís l'agressió amb arma blanca. De tota manera, els Mossos han obert una investigació per esclarir els fets i busquen l'autor o els autors de l'apunyalament. L'Ajuntament del Vendrel ha convocat una concentració de condemna d'aquest fet i de condol a familiars i amics aquest dijous 5 de setembre, a les 18 h, a la plaça Vella.
Els Mossos d'Esquadra, la Guàrdia Urbana i vigilants privats van augmentar fa poc més d'un mes la presència policial a la zona d'oci nocturn del Port Olímpic i el Front Marítim de Barcelona després d'un augment de la inseguretat en aquesta àrea de la ciutat. Aquest reforç policial, que inclou el patrullatge de furgonetes d'antiavalots a la zona, es mantenia actiu aquesta matinada, quan hi ha hagut l'apunyalament que ha acabat amb la jove morta i un home ferit. La previsió és que aquest dispositiu continuï en marxa.
El dispositiu de reforç es va posar en marxa després de la mort d'un home després d'una baralla en ple carrer al Port Olímpic de Barcelona, a la zona del carrer Marina. Els fets van tenir lloc la matinada del 28 de juliol.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT