DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ROBATORI MORTAL

Identificats els dos presumptes autors de l'apunyalament mortal d'una veïna del Vendrell al Port Olímpic


ACN El Vendrell

06-09-2019 14:47

Són dos homes majors d'edat de nacionalitat espanyola

Els Mossos d'Esquadra han identificat els dos presumptes autors de l'apunyalament mortal de la noia de 26 anys que va tenir lloc en un local d'oci del Moll de Gregal al Port Olímpic de Barcelona la matinada del dimecres. La Divisió d'Investigació Criminal dels Mossos d'Esquadra manté oberta la investigació per localitzar i detenir els presumptes autors. Els fets van passar el dimecres a les tres de la matinada quan dos joves van robar el mòbil a la noia, que es va dirigir al vigilant de seguretat. Va ser després quan un dels dos lladres va apunyalar la noia i el vigilant, segons es veu a un vídeo que han publicat diversos mitjans. Les persones ferides van ser traslladades a un centre hospitalari, on posteriorment la dona va morir.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.