PUBLICITAT
ACCIDENT MORTAL
16-11-2019 21:46
Un home de 64 anys ha mort aquest dissabte al migdia mentre treballava en una finca particular a Olivella. La víctima, que era treballador d'una empresa de materials per a la construcció, ha patit una caiguda quan estava podant un pi cap a dos quarts de tres del migdia. Agents dels Mossos de la comissaria de Vilanova han rebut un avís i s'hi ha desplaçat tres dotacions del cos de policies i cinc de Bombers, així com personal del SEM, que han certificat la mort del treballador. La Unitat d'Investigació de la comissaria de Vilanova ha obert una investigació i ha posat els fets en coneixement del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia número 5.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT