PUBLICITAT
NATACIÓ
02-01-2020 22:01
Alejandro Bravo Fachini ha participat al Championnat Regional d’Hiver Occitanie en piscina de 50m a Nimes, aconseguint dues medalles d’argent en 100 esquena, 100 papallona i una de bronze en 200 esquena, també ha fet quatre mínimes pel Championnat de França Júnior, que es celebrarà al març a Schiltigheim.
Desprès per tancar la temporada com cada any, el 25 de desembre s’ha celebrat la Copa Nadal, amb la tradicional travessa nedant pel Port de Barcelona.
Els nedadors dels Club Natació Sitges han assistit com sempre aconseguint podis en diverses categories.
El més petit, l’Oliver Roch, va aconseguir el premi al nedador més jove d’aquesta travessa, Álvaro Bravo i Pol Solé van nedar en la categoria absoluta aconseguint aquest una tercera posició i la medalla de bronze.
En la categoria d’infantils van participar un altre any Teo Roch i Alejandro Bravo aconseguint aquest per segon any consecutiu la primera posició i medalla d’or.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT