GIMNÀSTICA
05-02-2020 11:07
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Aquest diumenge dia 2 de febrer, el Club Rítmica Sant Sadurní ha participat a la segona fase d’individuals dels Jocs Esportius escolars.
Destacar la primera posició d’Alejandro Espuche en la categoria Cadet Masculí nivell A, que va realitzar un molt bon muntatge de maces. En la categoria Cadet Open, destacar la primera posició de l’Alba Soler i la tercera posició de la gimnasta Emma Oliete que van realitzar uns bons exercicis de maces.
En la categoria Infantil Open, la gimnasta Sara Queral va obtenir la medalla d’or realitzant un molt bon exercici de pilota.
I en la categoria Aleví A, la gimnasta Clara Fabregat va aconseguir una meritòria tercera posició i la Martina Olivas la quarta posició amb un exercici molt ben executat en l’aparell de cèrcol.
En la categoria Benjamí A, I la gimnasta Nahia Gamazo, va obtenir la tercera posició executant un bon muntatge de cèrcol.
Finalment, destacar la categoria prebenjamí nivell A, on les més petites van poder demostrar el seu gran nivell amb els seus muntatges de mans lliures. Berta Olivas va obtenir la medalla d’or i la Calra Batalla va aconseguir la tercera posició.
PUBLICITAT
PUBLICITAT