Vegueria del Penedès

CRISI DEL CORONAVIRUS

Sitges posa en marxa un sistema d’ajuda a les tramitacions electròniques


Redacció Sitges

17-03-2020 18:07

El servei d’assistència i acompanyament OAC360º neix per resoldre dubtes i incidències a la ciutadania en les seves gestions i tramitacions electròniques amb l’administració

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L’Ajuntament de Sitges posa en marxa avui dimarts un nou servei d’assistència i acompanyament en l’ús de la plataforma de tramitació electrònica de l’Ajuntament de Sitges (https://carpeta.sitges.cat) adreçat al conjunt de la ciutadania, professionals, empreses i entitats.

L’OAC360º és un servei integral que ofereix suport telefònic o mitjançant el correu electrònic amb l’objectiu és resoldre els dubtes o les dificultats que es puguin presentar en l’ús de la plataforma https://carpeta.sitges.cat.

Els tècnics del servei donaran suport a qui ho necessiti, per exemple, a l’hora d’instal·lar un certificat digital, iniciar un tràmit online o en cas d’incidències en la tramitació electrònica (problemes de navegació, ús de certificats electrònics, digitalització i adjunt de fitxers electrònics, entre altres).

L’Ajuntament ha avançat la posada en marxa d’aquest servei, prevista per més endavant, per tal de donar resposta a la ciutadania en el context del confinament provocat pel Coronavirus, que ha obligat a eliminar l’atenció presencial i, per tant, a comunicar-se amb l’administració de forma electrònica. 

L’OAC360º ofereix tres canals de suport:

-A través del telèfon (930267225) disponible de dilluns a divendres en horari ininterromput de 08h a 20h. Aquest servei ofereix acompanyament per resoldre al moment qualsevol tipus de dubte o incidència en la presentació d’escrits i la realització de tràmits electrònics a la Carpeta ciutadana de l’Ajuntament de Sitges.
-Aquest servei dóna l’opció a una possible connexió remota a l’equip en qüestió, sempre i quan sigui necessària per a la resolució satisfactòria de la incidència.
-Mitjançant el correu electrònic (oac360@sitges.cat). La ciutadania pot escriure per correu les seves consultes, que seran respostes per un tècnic del servei.
-El servei “Truca’m”, que permet demanar que et truquin en horari convingut.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.