PUBLICITAT
ALERTA SANITÀRIA
20-03-2020 13:41
El Consorci Sanitari de l'Alt Penedès i Garraf ha confirmat la mort d'un dels pacients ingressats a l'hospital de Vilafranca per coronavirus. La mort es va produir aquest dijous a primera hora de la tarda. Es tracta de la tercera víctima mortal per aquesta pandèmia a l'hospital comarcal de l'Alt Penedès i en aquest cas també es tracta d'una persona amb patologies prèvies al contagi.
Segons les dades actualitzades pel consorci, l'hospital de Sant Camil té ingressades a dia d'avui un total de 33 pacient amb coronavirus, tres més que ahir, però alguns d'ells estan pendents de rebre l'alta en funció dels resultats mèdics d'avui. Pel que fa a l'Alt Penedès, actualment hi ha dos casos positius ingressats a l'Hospital Comarcal i sis casos positius han estat traslladats a altres centres.
El consorci també ha informat avui que el Centre de Rehabilitació de Vilanova i la Geltrú, igual que els altres centres del CSAPG, han reduït la seva activitat, i actualment només fan aquelles sessions urgents, amb l’objectiu d’evitar al màxim els contagis per Coronavirus SARS-CoV-2.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT