DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

PROMOCIÓ TURÍSTICA

L’Ajuntament de l’Arboç anuncia l’ajornament de la IX Edició de la Fira Modernista del Penedès


Redacció L'Arboç

29-03-2020 20:10

En funció de com evolucioni la situació, l’Ajuntament estudiarà possibles dates alternatives a partir del setembre

Després de l’evolució de la crisi i emergència sanitària deguda a la pandèmia del covid-19, l’Ajuntament de l’Arboç ha hagut de prendre la decisió de suspendre la IX Edició de la Fira Modernista del Penedès prevista pels dies 25 i 26 d’abril de 2020. El consistori ha paralitzat tots els preparatius i en funció de com evolucioni la situació i la seva durada s’estudiaran, en el seu moment, les possibles alternatives. Des de la regidoria de Turisme i Promoció Econòmica no es renuncia a poder celebrar la IX edició passat l’estiu a partir del mes de setembre i espera poder anunciar les noves dates un cop canvïi l’actual situació.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.