PUBLICITAT
TEMPORAL GLÒRIA
28-05-2020 17:32
L’Ajuntament de Sitges iniciarà les obres de reparació de l’emissari submarí de Les Coves, una canonada que transporta les aigües tractades de la depuradora de la recta de la Mata per abocar-les a una distància de 2 quilòmetres mar endins.
La virulència del temporal Glòria, que va provocar també un important temporal marítim, va malmetre la canonada, pel que actualment les aigües depurades es filtren per diversos punts.
La reparació, que començarà el proper 15 de juny, suposarà la substitució de prop de 160 metres de canonada malmesa i la col·locació de morts d’ancoratge (peces de formigó) per mantenir la canonada estable dins la llera del mar.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT