DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SAINT-GOBAIN GLASS

Arrenca la vaga indefinida per evitar el tancament de la cristalleria de l'Arboç


Redacció/ ACN L'Arboç

06-09-2020 12:04

El 100% dels treballadors de Saint-Gobain secunden la vaga indefinida en el primer dia

Arrenca la vaga indefinida per evitar el tancament de la cristalleria de l'Arboç. CCOO

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

El 100% dels treballadors de Saint-Gobain de l'Arboç han secundat la vaga indefinida en el primer dia, segons ha confirmat a l'ACN el president del comitè d'empresa, José Alberto Garcia. La vaga ha començat aquest diumenge de matinada i s'allargarà com a mínim durant els 30 dies del període de negociació. La plantilla es tornarà a mobilitzar a partir de les sis d'aquesta tarda per aturar el tancament de la divisió Glass de la cristalleria. La manifestació s'iniciarà a les portes de la planta i es dirigirà cap a l'N-340 per tallar-la.

El president del comitè d'empresa, José Alberto Garcia, ha valorat positivament el seguiment de la vaga i l'ha qualificat de "perfecte". "Estem aconseguint el nostre objectiu", ha assegurat. Segons Garcia tots els treballadors de Saint-Gobain i els de les empreses subcontractades estan secundant la vaga des d'aquesta matinada. Així mateix, ha explicat que s'estan complint amb els serveis mínims establerts, amb set treballadors a la divisió Glass i amb dos a Sekurit.

 

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.