NOVA APOSTA LOCAL
21-09-2020 13:23
L´Associació Estació Nàutica Vilanova i la Geltrú ha iniciat, aquest agost passat, el llançament escalonat de la marca comercial Visit Vilanova.
Portem mesos treballant en la creació d´una marca amb la qual s´identifiquin els diferents sectors econòmics de la nostra ciutat i que sigui capaç de transmetre un missatge comercial uniforme als nostres visitants actuals i potencials:
Vilanova i la Geltrú és una destinació de turisme tranquil, amb personalitat pròpia, sostenible i poc explotada. Ofereix turisme tot l´any i per a tots els públics. Disposa de diversitat d ´allotjaments (càmpings, hotels, apartaments turístics, habitatges d´ús turístic, albergs). Permet la pràctica d´activitats de tota mena (nàutiques, de platja, esportives, familiars, culturals, museus, enogastronòmiques, oci, esdeveniments, etc). La seva oferta gastronòmica és variada i de qualitat. El seu eix comercial és divers i atractiu. És, en definitiva, una ciutat de festes i tradicions que convida a gaudir d´una extraordinària oferta cultural i festiva.
Més que mai, és necessari coordinar i concentrar el major nombre de recursos disponibles en la promoció conjunta de Vilanova i la Geltrú, incentivant el consum, i impulsant la comercialització dels diferents productes i serveis que ofereixen les nostres empreses i entitats.
Visit Vilanova, en estreta col.laboració amb Vilanova Turisme i l´Ajuntament de Vilanova I la Geltrú, neix amb vocació de promoure la comunicació online i offline de la ciutat amb una imatge fresca i dinàmica, difonent el nostre missatge comercial, posicionant adequadament la nostra ciutat, i maximitzant la nostra notorietat i imatge de marca.
PUBLICITAT
PUBLICITAT