PUBLICITAT
FLASH
17-06-2004 17:00
Les reunions s'aniran succeïnt fins dissabte amb una temàtica centrada en el creixement econòmic i la responsabilitat social.
Durant els propers dies, és previst que assisteixin a les jornades del Cercle d'Economia el president de la Generalitat, Pasqual Maragall; l'expresident Jordi Pujol; el secretari general del PP, Mariano Rajoy; la vicepresidenta primera del govern espanyol, María Teresa Fernández de la Vega; i l'alt representant de la política exterior i de seguretat comuna de la Unió Europea, Javier Solana.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT