SEGURETAT VIÀRIA
27-01-2021 13:35
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La Policia Local de Cunit ha posat en marxa la regulació de la velocitat de vehicles mitjançant un radar mòbil que ja s’ha situat a la C31, la via més transitada del municipi. A partir d’ara, el cos policial municipal realitzarà controls en diferents punts per tal de pacificar el trànsit dins de la trama urbana i com a mesura addicional de protecció dels vianants.
Xavier Lorenzo, regidor de Seguretat Ciutadana, explica l’objectiu del radar “Es tracta d’una mesura que esperem que ajudi a respectar la velocitat en les vies urbanes del municipi. Aquest radar no té cap afany recaptatori, al contrari, pretén la convivència entre vehicles i vianants amb més seguretat tant a la C31 com en d’altres vies com l’Av Tarragona, Passeig Marítim, etc”.
PUBLICITAT
PUBLICITAT