DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

23A EDICIÓ

Els penedesencs Buhos i Stay Homas lideren les nominacions als Premis Enderrock una gala que es farà el 8 d'abril


ACN Calafell

11-02-2021 12:34

La revista reconeix la trajectòria de Jaume Arnella, Biel Majoral i Vicent Torrent en el primer guardó ex aequo

Suu, Buhos, Sopa de Cabra i Stay Homas són els quatre artistes amb més nominacions a la 23a edició dels Premis Enderrock per votació popular. No serà, però, fins el dia 8 d'abril que es coneixeran els guanyadors en les diferents categories, en una gala que "es farà segur" malgrat el coronavirus. "Decidirem en funció de l'evolució de la pandèmia si l'aforament serà del 50%, del 30% o del 70%", ha remarcat el director de la revista, Lluís Gendrau. Uns premis que reconeixeran la trajectòria de Jaume Arnella, Biel Majoral i Vicent Torrent, en el que serà el primer guardó ex aequo que es dona. Gendrau ha destacat la "gran producció" que hi ha hagut el 2020 i assenyala que la d'aquest any és una gala "més necessària que mai".

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.