DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FESTA MAJOR 2021

La Festa Major dels Monjos aplicarà novament el format ideat durant la pandèmia


Redacció Santa Margarida i dels Monjos

28-04-2021 10:53

Actualment, s'està treballant en un protocol de seguretat per a assajos i actuacions del folklore incloent els balls infantils i adults

La Festa Major dels Monjos aplicarà novament el format ideat durant la pandèmia. EIX

La Festa Major dels Monjos, que tindrà lloc als voltants de la diada de santa Margarida, el 20 de juliol, aplicarà novament el format ideat durant la pandèmia. Enguany se celebrarà la Festa Major dels Monjos adaptada a les mesures i protocols del moment i actualment, s'està treballant en un protocol de seguretat per a assajos i actuacions del folklore incloent els balls infantils i adults.

Aquesta Festa Major serà organitzada per un grup d'entitats locals i l'ajuntament conjuntament. La Comissió de Festes s'ha adherit a la Comissió d'Entitats, formada per: Associació Drac dels Monjos  /  Ball de diables dels Monjos Spantus  /  Comissió de Festes dels Monjos  /  Associació Coordinadora de Balls Folklòrics dels Monjos  /  Ball d’En Serrallonga de l’Escarabina  / Penya Barcelonista Santa Margarida i els Monjos  / S.C.E La Margaridoia.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.