UEFA
17-05-2021 12:02
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La futbolista de Sant Pere de Ribes Aitana Bonmatí ha estat escollida per al UEFa com la millor jugadora de la final de la Champions que ha guanyat aquest diumenge a la nit el FC Barcelona davant del Chelsea. L'esportista ribetana va ser l'autora del tercer gol del Barça i una de les protagonistes de la nit. Des de Sant Pere de Ribes es va seguir el partit amb gran espectació i amb els ulls posats sobre la centrecampista local, que ja és campiona d'Europa.
La plantilla del FC Barcelona Femení de futbol que aquest diumenge s’ha proclamat per primera vegada campió de la Champions League, a més d’haver guanyat el cap de setmana anterior el títol de Lliga, celebrarà aquest doblet amb l’afició el proper dimecres dia 19, un cop finalitzat el partit de Lliga que el Barça ha de disputar amb l’Athletic Club a l’estadi Johan Cruyff a partir de les 20.30 hores.
Les 1.000 entrades que es van posar a la venda per aquest partit ja fa dies que es van esgotar, per la qual cosa, únicament aquells socis i aficionats que les van adquirir podran presenciar el xoc entre catalanes i basques, així com la posterior festa de celebració.
Tots aquells socis i aficionats que no disposin d’una entrada per aquest partit podran seguir els actes de la celebració del doblet de l’equip femení del FC Barcelona, a través de la retransmissió en directe que s’oferirà per Barça TV i BarçaTV+.
PUBLICITAT
PUBLICITAT