VIA PÚBLICA
14-06-2021 11:23
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
És un barri de platja on fins ara no es paga per estacionar, degut a això patim una afluència massiva de cotxes que venen a la platja i estacionen a qualsevol lloc donat que saben que la policia local no patrulla pel barri i no posa cap denuncia d'estacionament.
Els cotxes estacionen als passos de vianants, als guals de vehicles, a zones amb senyals de prohibit estacionar, als carrils especials de vianants a la calçada i als espais naturals del barri convertint-los en pàrquings i espatllant tot el sol.
Al trucar a la policia ens diuen que no poden fer cap mena d'actuació i venen al barri, fan fotografies dels vehicles mal estacionats per fer un informe però no fan cap denuncia.
És un barri que fa molts anys que estem patint la mancança de tots els serveis mínims, però ha arribat a un nivell que es totalment insostenible.
Us adjuntem fotografies fetes ahir i avui de la situació que patim els residents sense que l'ajuntament ni la policia local facin res al respecte.
PUBLICITAT
PUBLICITAT