Vegueria del Penedès

PENSIONS

Plou sobre mullat


Unitat Pensionista de Catalunya Vilanova i la Geltrú

29-06-2021 9:18

El nostre Sistema Públic de Pensions exerceix tal atracció per als poders econòmics que aquesta acabarà sent letal per a la seva existència com a tal Sistema Públic, si entre totes i tots no ho evitem

Església Santa Anna de Barcelona. Eix

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Els atacs no han cessat des de la constitució de l'anomenat Pacte de Toledo i no podia ser menys amb aquest Govern, el més "progressista de la història" pel que diuen, i que segueix obstinat a privatitzar-lo.

El moviment pensionista, que va contribuir de manera determinant a expulsar a Rajoy de la Moncloa, ja va estar en desacord amb la divisió per part de Pedro Sánchez del Ministeri de Seguretat Social i Treball, en dos ministeris. Com està en contra de l'aprovació de les últimes recomanacions del Pacte de Toledo. Ara, el nou ministre, José Luis Escrivá, procedent de la banca que s'ocupa i beneficia de la privatització de les nostres pensions, juntament amb les patronals CEOE i CEPYME, i les cúpules de CC.OO i UGT, ha decidit rematar el nostre Sistema Públic.

De les organitzacions empresarials i del Govern ja el podíem esperar, però que les direccions d'aquestes dues organitzacions sindicals (que es denominen a si mateixes de classe), hagin decidit una vegada més, com ja van fer en 2.011,  prescindir del moviment pensionista organitzat, reivindicatiu i mobilitzat al  carrer, i passar-se amb armes i bagatges al capitalisme més ranci, pels suculents  Plans Privats d'Empresa amb el qual els cèntims que aportem perden la garantia de l'Estat i passen a fons d'inversió sense cap garantia fent desaparèixer la solidaritat intergeneracional. Aquest fet hauria de fer-nos reflexionar a totes i tots quin tipus de democràcia tenim i quins interessos defensen aquestes cúpules sindicals.

El moviment pensionista no es rendirà i redoblarà la seva lluita perquè aquests plans no es duguin a terme. Però encara que les pensions siguin ara el més urgent, la societat ha de mobilitzar-se sense descans, ja que són tots els drets i serveis públics els que ens volen arrabassar.

No podem permetre que el que va passar en les residències de majors i la Sanitat Pública o el que està passant amb l'Educació Pública, el treball, l'habitatge, la banca, la llum... continuï passant. És millor que reaccionem ara que quan ja no puguem fer ho.

Per aquests motius, i dins de la configuració d'una tardor calenta on els manifestem clarament als polítics i als poders econòmics que resistirem fins al final, un grup de pensionistes hem decidit tancar-nos a l'Església Santa Anna de Barcelona aquest dimarts dia 29 de juny de 2021 les 10:30, alhora que es preparen tancaments semblants en altres territoris de l'Estat.

GOVERNI QUI GOVERNI, LES PENSIONS PÚBLIQUES I TOTS ELS DRETS ES DEFENSEN.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.