ACCIDENT LABORAL
28-09-2021 15:53
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Dos treballadors de l'Estació Depuradora d'aigües Residuals (EDAR) de Vilanova i la Geltrú han caigut aquest dimarts al migdia a un dels dipòsits de la planta. Els fets han tingut lloc a tres quarts d'una del migdia i quatre dotacions dels Bombers s'han desplaçat al lloc per rescatar-los. Hi ha participat el Grup d'Actuacions Especials (GRAE) que han pogut treure les dues persones amb una grua. Els dos treballadors, amb ferides de diversa consideració, han estat traslladats a centres hospitalaris per part del Servei d'Emergències Mèdiques (SEM).
Dos treballadors han resultat ferits en patir un accident a un dipòsit d'una depuradora a #Vilanova i la #Geltrú (avís 12.45h) 4 dotacions #bomberscat entre les que s'hi compta el #GRAE els han rescatat mitjançant un #gruatge amb #autoescala pic.twitter.com/blfj3ZtAZU
— Bombers (@bomberscat) September 28, 2021
PUBLICITAT
PUBLICITAT