PUBLICITAT
CINEMA I VÍDEO
PUBLICITAT
Imatges captades per Rosell en què podrem veure, a part dels actes merament institucionals entre els representants municipals d’ambdues poblacions, tota una sèrie d’esdeveniments encara presents en la memòria popular: les actuacions dels balls populars de Cubelles a la plaça de la Vila, aquell 26 d’abril, el dinar de germanor al Poliesportiu, l’arribada dels ciclistes cubellencs a Arles el 1993, acompanyats de ciclistes arlesos, i també l’arribada dels tres caminants, Josep Cuscó, Ramon Gómez i Lluís Bayot, després de fer el recorregut entre Cubelles i Arles en diverses etapes. També, les actuacions de grups folklòrics d’Arles en el marc esplèndid dels jardins del seu ajuntament.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilafranca del Penedès | 10-04-2026 fins 10-05-2026
Vilafranca del Penedès | 25-03-2026 fins 16-04-2026
PUBLICITAT