PUBLICITAT
FIRES I FESTES
PUBLICITAT
L'Associació de Joves de Sant Sadurní, juntament amb l'Ajuntament i amb la col·laboració dels Diables Se'm Refum i Selecte ha organitzat una Revetlla popular que comptarà amb servei de taules i cadires de les 9 del vespre a les 12 de la nit. A dos quarts de 12 s'encendrà la foguera i hi haurà actuació dels Diables i per acabar la festa el Dj Muka Lost Frequency/Coronados amenitzarà amb bona música la nit més curta de l'any.
Passar-s'ho bé amb precaució
L'Ajuntament de Sant Sadurní demana a la ciutadania gaudir d'una Revetlla de Sant Joan segura i amb precaució, tenint en compte els riscos vinculats al foc. Cal vigilar de prop els menuts, seguir les instruccions d'ús dels fabricants de petards i no llançar coets a prop del bosc ni de cap element que suposi risc d'incendi.
Les fogueres s'han d'encendre aïllades dels edificis i a més de 500 metres del bosc, sempre sota la supervisió d’adults i amb els permisos corresponents i no s’hi ha de llançar elements que puguin explotar o enlairar-se.
Coques de Sant Joan
Des de la regidoria de salut de l'Ajuntament es demana també precaució a l'hora de comprar i conservar les coques de Sant Joan. En aquest enllaç podeu consultar alguns consells, com ara comprar les coques en establiments de confiança, conservar en fred les farcides de crema o nata i tenir en compte quin tipus de coca compren en funció de si les podem refrigerar aviat i si s'han de fer desplaçaments llargs.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilafranca del Penedès | 11-04-2026 fins 12-04-2026
Vilafranca del Penedès | 10-04-2026 fins 10-05-2026
Vilafranca del Penedès | 25-03-2026 fins 16-04-2026
PUBLICITAT