PUBLICITAT
FIRES I FESTES
PUBLICITAT
El recorregut s’iniciarà a les 21:30h i sortirà del passeig de Sant Eulàlia tot passant per l’avinguda Masia Nova, C/ Roger de Flor, Av. Catalunya, C/ Almogàvers, C/ Tarragona, Av. Mas d’en Serra, Av. Catalunya, C/ Velázquez, C/ Miquel Àngel, C/ Roger de Flor, Av. Masia Nova i fins arribar al punt de partida, el pg. de Santa Eulàlia, on hi haurà el concert de fi de festa.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilafranca del Penedès | 11-04-2026 fins 12-04-2026
Vilafranca del Penedès | 10-04-2026 fins 10-05-2026
Vilafranca del Penedès | 25-03-2026 fins 16-04-2026
PUBLICITAT