PUBLICITAT
FIRES I FESTES
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
PUBLICITAT
Pel que fa a les actuacions destaquen les del grup Mojinos Escozios, el dia 19 a dos quarts d’una de la matinada a la plaça de Pau Casals; l’orquestra Maravella, el diumenge dia 21 a la mateixa plaça; o l’actuació del Mag Lari el dijous 18 a la pista poliesportiva. Per accedir a aquestes actuacions s’haurà de pagar entrada per tal de fer front a les despeses de la festa. Les entrades anticipades es poden comprar fins aquest divendres a la plaça Pau Casals de 7 a 9 del vespre o en el cas del concert de Mojinos es podran adquirir fins el proper dijous dia 18 de juliol al bar. Llunàtics dels Monjos i a Cal Noi Noi i a Discostar de Vilafranca.Els actes previs de la Festa major començaran aquest divendres amb la caminada popular que sortirà de la plaça de Pau Casals a les 9 del vespre.
Dissabte al matí és prevista la celebració de la tercera edició de la Diada dels Balls Folklòrics a la plaça de Pau Casals i una demostració de producció d’Electronik musik culture, a les 7, a la sala Alguer. Al vespre es farà el sopar popular a la plaça de Pau Casals i una electronight a la sala Alguer.En els actes de diumenge destaca la vint-i-cinquena edició de la bicicletada popular; una trobada d’inercanvi de plaques de cava; una jornada matinal de portes obertes al Molí del Foix; el concert de Festa Major a càrrec de les corals del municipi: la Margaridoia, l’Amistat i Amics de Penyafel i finalment una sessió nocturna de cinema a la fresa.
PUBLICITAT
El Vendrell | 19-07-2025
Sitges | 19-07-2025 fins 03-08-2025
El Vendrell | 10-07-2025 fins 31-07-2025
PUBLICITAT