PUBLICITAT
TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES
PUBLICITAT
El Petit de Cal Eril emprèn la seva particular odissea. S’enfonsa al mar com un plom, aprèn a respirar sota l’aigua, esdevé objecte d’investigació científica, s’envola a l’espai i, en veure perillar la pròpia integritat, es transforma en plàncton i flota invisible per tot arreu. És la lletra d’una cançó, però aqueta història podria resumir el seu propi periple musical.
El Petit de Cal Eril es reinventa a cada disc, defugint tot camí previsible i, amb cara de no haver trencat mai un plat, el que va trencant són motlles. Després de tres discos singulars i excel·lents Per què es grillen les patates (2007), I les sargantanes al sol (2009) i Vol i dol (2010), ara publica el doble La figura del buit (2013) que ens presenta amb la nova secció de vents a Cal Bolet.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilafranca del Penedès | 10-04-2026 fins 10-05-2026
Vilafranca del Penedès | 25-03-2026 fins 16-04-2026
PUBLICITAT