PUBLICITAT
CONFERÈNCIES, COL.LOQUIS
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
PUBLICITAT
Toran explicarà als alumnes les bases històriques del fenomen de la deportació als camps i els principis bàsics i la cronologia del feixisme a l’alemanya nazi.
Amb aquesta conferencia es posen en marxa les activitats del projecte Buchenwald, que com l’any passat tindran un extens cicle de xerrades dins dels instituts, el segon cicle de cinema sobre la deportació del gener a l’abril al cinema Bosc, l’exposició sobre les dones als camps “Resistents i Deportades” que es podrà visitar al Museu del Ferrocarril del 15 de febrer al 30 de juny, i el proper viatge dels alumnes dels INS Lluch i Rafecas al camp de Buchenwald el proper mes de Març.
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 21-07-2025 fins 25-07-2025
Sitges | 19-07-2025 fins 03-08-2025
El Vendrell | 10-07-2025 fins 31-07-2025
PUBLICITAT