PUBLICITAT
MÚSICA, CONCERTS, BALLS
PUBLICITAT
El grup de post-rock instrumental Hysteriofunk torna als escenaris amb el seu nou disc "Deco", editat el passat mes de setembre. El nou treball del grup andorrà que compta amb dos components penedesencs és el quart disc a la trajectòria del grup. El composen 7 peces amb l'intransferible ADN sonor de la banda: una hipnòtica i addictiva fórmula magistral on es combinen post-rock, electrònica, funk, pinzellades de jazz i psicodèlia, en una alquímia única que aconsegueix transportar-nos per indrets poc transitats i de pertorbadora bellesa.
Captivadores i inquietants, les cançons d'Hysteriofunk dibuixen fascinants paisatges sonors, on una àgil secció rítmica, condueix amb precisió i dinamisme els evocadors diàlegs melòdics entre les guitarres i els teclats. Instrumentistes brillants, el directe és una de les grans armes d'Hysteriofunk. L'impacte sobre l'espectador és immediat, la connexió amb les cançons és absoluta. Sobre l'escenari es succeeixen moments de gran intensitat i emoció, i els Hysteriofunk converteixen els seus concerts en experiències musicals absolutament memorables.
Bateria Lluis Cartes
Baix Oscar Llauradó
Percussions Cesc Villarubias
Guitarres Oriol Vilella
Teclats Roger Casamajor
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilafranca del Penedès | 21-04-2026
Vilafranca del Penedès | 10-04-2026 fins 10-05-2026
PUBLICITAT