PUBLICITAT
MÚSICA, CONCERTS, BALLS
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
PUBLICITAT
Aquest concert és un homenatge al compositor Josep Soler nascut a Vilafranca l’any 1935 en el qual podrem escoltar la seva profunda poesia. El programa se centra en la música per a violí i piano de Soler, i inclou també la seva preciosa composició A Matilde per a violí sol, que refereix a una emotiva llegenda Vilafranquina.
No faltaran obres de compositors l'obra dels quals ha tingut influència significativa en l'obra de Soler: Alban Berg i Arnold Schoenberg. El romanticisme alemany sonarà tal com Clara Schumann ho transmet en la seva apassionada i perfectíssima escriptura.
Miguel Simarro i Robert Schröter han rebut molt elogioses crítiques pels seus concerts i en particular per l'enregistrament del disc dedicat a l'obra de Josep Soler.
Aquest concert és la culminació de la col•laboració de l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès i del Vinseum en l’edició del disc que es va editar el passat 2013 per la discogràfica Tritó.
Miguel Simarro, violí
Robert Schröter, piano
PUBLICITAT
El Vendrell | 08-08-2025 fins 30-08-2025
PUBLICITAT