DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FIRES I FESTES

Fira Scrap+ Sitges


Sitges és l'escenari escollit per acollir la primera fira monotemàtica d'Espanya dedicada a l'scrapbooking, del 28 al 30 de març.

Informació de l'acte

L’èxit de la primera edició va superar totes les expectatives i, per aquesta raó, aquest any, l’Scrap+ Sitges canvia d’ubicació, deixant enrere l’Escorxador, per passar a ocupar els envelats del Passeig de la Ribera, on s’instal•larà la fira comercial amb exposició i venda de productes. Botigues del sector, representatives del territori nacional i amb projecció internacional, participen en la fira d'aquest cap de setmana amb més de 30 expositors.

A la fira comercial participaran expositors i botigues amb l’objectiu de donar a conèixer les darreres tendències i materials i afavorir l’adquisició de tots els productes necessaris per l’scrapbooking. L'esdeveniment servirà de punt de trobada per a aficionats i professionals, amants de les manualitats, especialment, de construir i decorar àlbums de records amb imaginació i creativitat. La plasmació d’experiències, viatges o records es realitza mitjançant fotografies, bitllets de tren, mapes de viatges o entrades de concerts. Tot plegat, es pot decorar amb estampació de segells, retalls de paper, botons, etiquetes, fil o tintes.

L’scrap és un sector amb un gran potencial de futur que ha generat un gran interès per part d’un públic que creix de forma exponencial. L’experiència de l’edició 2013 va posar de manifest el valor de les trobades entre aficionats i experts del món de l’scrap per enfortir vincles i permetre un desenvolupament òptim d’aquesta afició. En aquesta edició, l’organització aposta per potenciar aquesta relació millorant i ampliant l’espai, i el número d’expositors. S’espera que aquesta ampliació afavoreixi l’increment de professionals, públic i visites, en una fira que és d’entrada gratuïta i que espera superar les 5.000 visites. Si a l’edició anterior van ser més de 2.000 les persones que van visitar Scrap+ Sitges, aquest any, l’edició 2014 se celebra coincidint també amb el 56è Ral•li Internacional de Cotxes d’Època Barcelona – Sitges. La coincidència afavorirà també l’augment de públic a la Fira, ja que seran moltes les persones que s’aproparan a la vila, i concretament al Passeig, per veure rodar els clàssics del motor que participen al Ral•li. Es tracta d’una bona oportunitat per gaudir d’una jornada excepcional i plena de propostes a la carismàtica localitat de la comarca del Garraf.

Més enllà de la fira comercial, l’esdeveniment proposa altres espais destinats a la creació i a l’aprenentatge i ha programat com a valor afegit tallers per aprendre noves tècniques, que s’impartiran tant dissabte com diumenge a l’Edifici Miramar. En aquest espai també es podrà visitar l’exposició Art+, amb pàgines de cartells del Ral•li o l’espai Crea+, on es podrà veure un mural realitzat per 10 scrapbookers espanyols a partir de fotografies de Sitges. A més, durant els dies de la Fira se sortejaran materials d’scrap cortesia de les empreses participants i es posaran a la venda sobres solidaris, a un preu de 3€, que es destinaran a l’ONG Ocularis.

L'empresa encarregada de l'organització d'aquesta iniciativa és Scrap+ i compta amb la col•laboració de l'Agència de Turisme de Sitges i l'Ajuntament de Sitges.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

La Bisbal del Penedès | 22-04-2026

Mossèn Bundó i l’ermita de Santa Cristina

Vilafranca del Penedès | 22-04-2026

Conferència institucional de la Diada de Sant Jordi

Vilanova i la Geltrú | 22-04-2026

Correllengua Agermanat

Vilafranca del Penedès | 22-04-2026 fins 26-04-2026

5a. edició del NU, el Cicle de Música i Vins Nus

Santa Fe del Penedès | 18-04-2026 fins 09-05-2026

El Jardí de la sensibilitat

Vilafranca del Penedès | 17-04-2026 fins 20-05-2026

Pulsions universals

Avinyonet del Penedès | 17-04-2026 fins 30-05-2026

Microvi 2026

Vilafranca del Penedès | 16-04-2026 fins 24-04-2026

Any Pau Boada: L’Ocell Piulafí

Sitges | 16-04-2026 fins 26-04-2026

Sitges Tapa a Tapa

Cubelles | 12-04-2026 fins 30-04-2026

52a Setmana Cultural de Cubelles

Sitges | 11-04-2026 fins 31-05-2026

M’agradaria escriure’t una postal

Vilafranca del Penedès | 10-04-2026 fins 10-05-2026

Canta i Labora, de l’artista visual i sonor Pepe Seguí

El Vendrell | 10-04-2026 fins 30-04-2026

Del traç al so: la gènesi del nostre orgue

Vilanova i la Geltrú | 08-04-2026 fins 29-04-2026

'Els nens de la guerra'

Vilanova i la Geltrú | 08-04-2026 fins 13-05-2026

III Cicle de Diàlegs Ferroviaris

Sant Sadurní d'Anoia | 08-04-2026 fins 30-04-2026

15a edició del Demostra, biennal d'art local

Sitges | 28-03-2026 fins 03-05-2026

Transmisión, el gesto que continúa

Sitges | 27-03-2026 fins 26-04-2026

Exposició Still Life Sisquella

Vilanova i la Geltrú | 06-03-2026 fins 03-05-2026

Horitzons subjectius
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.