PUBLICITAT
CONFERÈNCIES, COL.LOQUIS
PUBLICITAT
El també poeta, crític literari i comunicador penedesenc Jordi Llavina és el comissari de l'Any Vinyoli (1914-2014). Ell serà l'encarregat de conduir l'acte amb el seu proverbial enginy. En aquesta ocasió l'acompanyarà en David Carabén, cantant de Mishima i bon coneixedor de l'obra vinyoliana, que no ha descartat agafar la guitarra per posar música a algun dels versos de l'autor de 'Tot és ara i res' i 'Domini màgic'.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilafranca del Penedès | 22-04-2026 fins 26-04-2026
Vilafranca del Penedès | 10-04-2026 fins 10-05-2026
PUBLICITAT