PUBLICITAT
MÚSICA, CONCERTS, BALLS
PUBLICITAT
Coincidint amb la quinzena campanya arqueològica al jaciment de la Font de la Canya d’Avinyonet del Penedès, el dissabte 9 d’agost us proposem un programa d’activitats per donar vida en aquest espai singular del Penedès, considerat l'origen de la vinya. Després dels concerts de Mario Mas (guitarra) i Caterina del Cerro (arpa), aquest dissabte els violins són els protagonistes, amb el grup de folk festiu Les Violiles. La Joana Gumí i l’Aina Moliner, són dues joves encantades amb el violí i el color lila. Un violí fresc com la brisa irlandesa, poderós com un ball de gegants i ballaruc com les tonades country americanes.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilafranca del Penedès | 29-04-2026 fins 01-05-2026
Vilafranca del Penedès | 10-04-2026 fins 10-05-2026
PUBLICITAT