DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS
☰ ☰

FIRES I FESTES

Festa Major de Cubelles 2014


Del 8 al 16 d'agost Cubelles es vesteix de Festa Major per acollir els dies grans del municipi. El programa d'enguany compta amb actes de tot tipus: culturals, esportius, tradicionals, musicals... i destinats a tot tipus de públic, dels més petits als més grans i amb activitats adreçades als joves.

Informació de l'acte

Programa d'actes 

 

El cartell, obra del tatuador local Raül Márquez, enceta el programa en versió paper que es troba disponible en les dependències municipals, com el Centre Social. A l’interior s’hi troben tots els actes de la Festa Major 2014, així com la tradicional separata històrica del Grup d’Estudis Cubellencs Amics del Castell, elaborada per Xavier Martínez, que enguany dediquen als 200 anys de la Guerra del Francès. Un reportatge commemoratiu dels 20 anys de la colla de Pastorets de l’Agrupació de Balls Populars de Cubelles a càrrec de Xavi Toscano, ballador de la primera colla de Pastorets, i els articles dedicats a l’autor del cartell i al pregoner 2014, Joan Vidal i Urpí, elaborats per Gemma Sánchez i Anna Morcillo.

Precisament la figura i el paper del pregoner ha variat enguany, per decisió de la Comissió de festes de renovar i posar en valor un acte com és l’elecció de la persona encarregada de llegir el pregó de la Festa Major i la posada en escena d’aquesta lectura. Per aquest motiu després del llançament dels 12 morterets al toc del migdia del proper dia 14 d’agost, la sala d’exposicions del Centre Social acollirà el solemne acte de lectura del pregó 2014. Serà doncs l’exregidor de Cultura, exalcalde i membre de nombroses entitats de la vila, especialment de caire cultural, Joan Vidal serà el primer d’una nova etapa de pregons de la Festa Major de Cubelles.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilafranca del Penedès | 05-11-2026 fins 13-12-2026

L’art de la seducció. La bellesa al servei de la publicitat

El Vendrell | 05-11-2026 fins 27-11-2026

Amb la terra al cor

Sant Pere de Ribes | 05-11-2026 fins 24-11-2026

Biblioteques amb DO

Vilafranca del Penedès | 05-11-2026

Parlem-ne!

Vilafranca del Penedès | 04-11-2026 fins 15-11-2026

TAT 20 anys: emocions, vincles, cultura

Sant Sadurní d'Anoia | 02-11-2026 fins 26-11-2026

Teníem por però calia sortir

L'Arboç | 30-10-2026 fins 11-12-2026

Escola de l’Ateneu Arbocenc

Igualada | 30-10-2026 fins 08-12-2026

75 anys fent Fira

Igualada | 15-10-2026 fins 14-11-2026

Exposició Dèiem NO

Vilanova i la Geltrú | 14-10-2026 fins 11-11-2026

IV Cicle de Diàlegs Ferroviaris

Sant Sadurní d'Anoia | 10-10-2026 fins 13-11-2026

El Penedès amb ulls de Gaudí
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.