PUBLICITAT
FIRES I FESTES
PUBLICITAT
Si vols compartir amb ells aquesta celebració, a partir de les 12 del migdia a la plaça del Ajuntament, es ballaran sardanes i es prepararà un vermut i dinar popular per a tots aquells que vulgueu compartir aquest dia important amb el ball de diables. La venda de tiquets serà a càrrec de Ca La Rita i La Societat Nova a un preu de 12 € per tiquet, i la venda de tiquets es tancarà el dia 12 de setembre. Després de dinar, està previst fer un Bingo, que tot seguit s'amenitzarà amb el ball de tarda a càrrec de Dj Ponet. Per finalitzar aquesta vetllada de celebració d'aquest 29è aniversari, es tancarà amb la carretillada infantil i l'encesa de la senyera. Organitza: El ball de diables de Banyeres.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT