DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

MÚSICA, CONCERTS, BALLS

Concert de Nadal “RECORDANT EDUARD TOLDRÀ” amb la Cobla Maricel


Com ja és tradicional, als volts de Nadal, les entitats sardanistes de la ciutat organitzen un concert de cobla per homenatjar i recordar el gran mestre Eduard Toldrà.

Informació de l'acte

Enguany els encarregats d’oferir-nos aquest concert serà la Cobla Maricel i ho farà amb un concert de dues parts. A la primera part ens interpretaran; Eduard Toldrà: canta'm un conte! Un conte musical per a narrador, cobla i dibuixos projectats sobre la vida i l'obra d'Eduard Toldrà (1895-1961). La narració anirà a càrrec del mateix autor del conte, en David Puertas. I la segona part del concert serà de sardanes i composicions tradicionals nadalenques per a cobla.
 

FITXA ARTÍSTICA:

Cobla Maricel:

-Joan Moliner, flabiol
-Armand Franco, tibla
-Jordi Olesti, tibla
-Marià Franco, tenora
-Xavier Chacón, tenora
-Ignasi Franco, trompeta
-Salva Pérez, trompeta
-Joan Ignasi Enríquez, trombó
-Ramon Casanovas, fiscorn
-Marcel Puig, fiscorn
-Carles Rambla, contrabaix

-Direcció: Francesc Gregori

-Text i narració: David Puertas

-Il•lustracions: Laura Borràs

Durada: 1h 30m amb descans

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilanova i la Geltrú | 15-01-2026

Parlem de música... L'ORQUESTRA DE PAU CASALS

Vilanova i la Geltrú | 15-01-2026

"Per què Catalunya no és una potència mundial"

Sant Pere de Ribes | 10-01-2026 fins 23-01-2026

Festa Major de Sant Pau 2026

Sitges | 20-12-2025 fins 18-01-2026

Vent de fora

Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026

Els poblats ferroviaris, la vida al voltant del tren

Sant Pere de Ribes | 18-12-2025 fins 30-01-2026

Ser Dona Migrant

El Vendrell | 12-12-2025 fins 31-01-2026

La ceramista Raquel Navarro presenta “Sinergies”

Vilanova i la Geltrú | 04-12-2025 fins 31-01-2026

Visites inesperades
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.