DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS
☰ ☰

TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES

VÀNIA, d'Anton Txèkhov


Les Antonietes ens porten una versió jove, valenta i dinàmica de L'oncle Vània deTxékhov

Informació de l'acte

Vània i Sònia han treballat servilment per mantenir una ruïnosa finca. Ara el professor Serebriakov i la seva jove esposa, Ielena, han tornat a la finca de visita portant amb ells el caos i la desorganització. Les visites constants del metge, Àstrov, no són gens útils. El dinar ja no se serveix a l’hora de dinar, la feina es deixa de fer, i les llargues i fredes nits es passen sense dormir. En aquest caos creixen tres amors que els consumeixen i que estan destinats al fracàs. En aquest clima sufocant i d’esperances frustrades, el professor decideix anunciar un pla xocant.
Anton Pàvlovitx Txèkhov (1860-1904), fou un dels principals dramaturgs i narradors de Rússia. En només quaranta-quatre anys de vida, va escriure al voltant de mil relats de diversa llargària, més de quatre mil cartes i un grapat de peces teatrals. És reconegut com un mestre absolut del relat i com un dramaturg revolucionari i encara vigent.
La companyia Les Antonietes s’ha anat guanyant el favor del públic i de la crítica amb les seves versions actualitzades, fresques i radicals de grans textos de la dramatúrgia universal escrits per autors com Shakespeare, Brückner o Ibsen. Finalment, la darrera temporada han tornat a sorprendre amb aquesta excel·lent versió de L’oncle Vània.

FITXA TÈCNICA
Direcció Oriol Tarrasón                    
Ajudant de direcció Fàtima Campos  
Repartiment Annabel Castan, Bernat Quintana, Pep Ambròs, Mireia Illamola i Arnau Puig 
Escenografia Les Antonietes 
Il·luminació Iñaki Garzón                                            
Treball de cos Fàtima Campos 
Disseny Assad Kassab            
Cap tècnic Sam Quiles

Durada: 1h 35 min

Després de l’espectacle, tertúlia amb la companyia. Anirà acompanyada d’una copa de vi, gentilesa de La Taverna de Vinseum i Finca Viladellops.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Sant Sadurní d'Anoia | 02-11-2026 fins 26-11-2026

Teníem por però calia sortir

L'Arboç | 30-10-2026 fins 11-12-2026

Escola de l’Ateneu Arbocenc

Igualada | 30-10-2026 fins 08-12-2026

75 anys fent Fira

Igualada | 15-10-2026 fins 14-11-2026

Exposició Dèiem NO

Vilanova i la Geltrú | 14-10-2026 fins 11-11-2026

IV Cicle de Diàlegs Ferroviaris

Sant Sadurní d'Anoia | 10-10-2026 fins 13-11-2026

El Penedès amb ulls de Gaudí
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.