DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS
☰ ☰

CONFERÈNCIES, COL.LOQUIS

Xerrada: "Matemàtiques i vida quotidiana", a càrrec de Joan Gómez i Urgellés


Joan Gómez i Urgellés. Matemàtic, Doctor en Pedagogia, professor de la UPC, divulgador, conferenciant i tertulià. Va presidir la Federació de Professors de Matemàtiques de Catalunya (2002-2004). Ha publicat diversos llibres de divulgació i d'educació matemàtica, els mes recents són “Codificación y criptografia” y “Las geometría no euclideas” editats per RBA i reeditats aquest mes de setembre sota el segell de National Geografic.

Informació de l'acte

Guardonat amb nombrosos premis i reconeixements, destaca el Premi d’Educació J. Pallach -1999-, Recerca i Innovació Educatives Angeleta Ferrer i Sensat-2004-,  Investigaciónes y Experiencias Didácticas (Ministerio de Educación, España) -2005- . Al novembre del 2013 rep el Premi Nacional de divulgació científica Humbert Torres  atorgat per la Fundació Catalana de Recerca i Òmnium Cultural. Dins la seva militància en la popularització de les matemàtiques, el novembre d’enguany publicarà el llibre “l’encant dels nombres”, editat per l’ Institut d’Estudis Ilerdencs.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilafranca del Penedès | 04-11-2026 fins 15-11-2026

TAT 20 anys: emocions, vincles, cultura

Sant Sadurní d'Anoia | 02-11-2026 fins 26-11-2026

Teníem por però calia sortir

L'Arboç | 30-10-2026 fins 11-12-2026

Escola de l’Ateneu Arbocenc

Igualada | 30-10-2026 fins 08-12-2026

75 anys fent Fira

Igualada | 15-10-2026 fins 14-11-2026

Exposició Dèiem NO

Vilanova i la Geltrú | 14-10-2026 fins 11-11-2026

IV Cicle de Diàlegs Ferroviaris

Sant Sadurní d'Anoia | 10-10-2026 fins 13-11-2026

El Penedès amb ulls de Gaudí
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.