DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES

La Roda de Teatre, diumenge, als Monjos


Heu passat la Revisió anual? La companyia El Folre, de Sant Pere Molanta, us proposa fer-ho aquest diumenge dins la programació de la 24a Roda de Teatre.

Informació de l'acte

Serà a dos quarts de set de la tarda a La Margaridoia, als Monjos. L’obra presenta tres dones que coincideixen en una sala d’espera; tres mons, tres trobades en diverses etapes vitals i, òbviament, tres canvis en les seves vides. Tot, en l’obligada pausa de la revisió anual que esdevindrà, un cop l’any, el seu oasi de pau. Els personatges de perfils diferents i construïts amb tocs de comèdia, ens mostren situacions agredolces vinculades amb el pas del temps. El repartiment  d’actrius de l’obra el formen Clara Albina, Càndida Jiménez, Assun Raventós i Neus Alabreda sota la direcció de Marta Massana i la implicació de tot el grup El Folre.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Castellolí | 01-05-2026 fins 10-05-2026

Festa Major de Castellolí

Santa Fe del Penedès | 18-04-2026 fins 09-05-2026

El Jardí de la sensibilitat

Vilafranca del Penedès | 17-04-2026 fins 20-05-2026

Pulsions universals

Avinyonet del Penedès | 17-04-2026 fins 30-05-2026

Microvi 2026

Sitges | 11-04-2026 fins 31-05-2026

M’agradaria escriure’t una postal

Vilafranca del Penedès | 10-04-2026 fins 10-05-2026

Canta i Labora, de l’artista visual i sonor Pepe Seguí

Vilanova i la Geltrú | 08-04-2026 fins 13-05-2026

III Cicle de Diàlegs Ferroviaris
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.