PUBLICITAT
CONFERÈNCIES, COL.LOQUIS
PUBLICITAT
PROGRAMA D’ACTIVITATS PEL DIA INTERNACIONAL DE LES PERSONES AMB DISCAPACITAT promogut per l’ Ajuntament de Vilafranca del Penedès i les entitats membres de la comissió Municipal per al Benestar de les Persones amb Discapacitat.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Santa Margarida i els Monjos | 16-01-2026 fins 31-01-2026
Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026
PUBLICITAT