DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS
☰ ☰

CONFERÈNCIES, COL.LOQUIS

Tertúlia "Els Pastorets. Teatre popular i escola d'actors"


Amb la participació de Nani Ràfols, Xavier Capdet i Jesus Francesc Massip.

Informació de l'acte

"Els Pastorets. Teatre popular i escola d'actors" amb Nani Ràfols vilanoví director d'Els Pastorets i animador del vell Cicle de Teatre de Vilanova, Xavier Capdet actor professional i antic intèrpret d'Els Pastorets locals, i Jesús Francesc Massip crític teatral i catedràtic d'Història del Teatre Català i professor a la Universitat Rovira i Virgili.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Sant Sadurní d'Anoia | 02-11-2026 fins 26-11-2026

Teníem por però calia sortir

L'Arboç | 30-10-2026 fins 11-12-2026

Escola de l’Ateneu Arbocenc

Igualada | 30-10-2026 fins 08-12-2026

75 anys fent Fira

Igualada | 15-10-2026 fins 14-11-2026

Exposició Dèiem NO

Vilanova i la Geltrú | 14-10-2026 fins 11-11-2026

IV Cicle de Diàlegs Ferroviaris

Sant Sadurní d'Anoia | 10-10-2026 fins 13-11-2026

El Penedès amb ulls de Gaudí
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.