DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS
☰ ☰

ALTRES

Supermercat d'Art del Vendrell


El Supermercat d'Art es podrà visitar fins al diumenge 4 de gener, de dimarts a divendres, de 17 h a 20 h, els dissabtes d'11 h a 14 h i de 17 h a 20 h, i els diumenges d'11 h a 14 h. Els dilluns i els dies 24, 25, 26 i 31 de desembre i l'1 de gener la sala estarà tancada.

Informació de l'acte

El proper divendres 12 de desembre, a les 20 h, a la sala polivalent del Portal del Pardo, tindrà lloc la inauguració de la segona edició del Supermercat d’Art, exposició de caràcter biennal en què una dotzena d’artistes catalans posen la seva obra a la venda per poder fer regals originals per Nadal.

De l’àmbit de la ceràmica, hi haurà Camil·la Pérez, del Vendrell; Maria Carme Gutiérrez, de Subirats; Marta Masana, de Barcelona; Núria Soley, de Palau-solità i Plegamans, i Roser Oter, de Santa Oliva. També hi haurà joieria d’Esther Heras, del Vendrell; tèxtil d’Imma Pau, de Font-rubí; tècnica mixta i encàustica d’Iraida Llucià, de Santa Oliva, i collage d’imatges digitals i pintura acrílica de Montse Capellades, del Priorat de Banyeres. En l’apartat de pintures, hi haurà obres de Robert Martí, de Lleida; Teresa Escudero, del Vendrell, i Teresa Jané, de Barcelona. Tota aquesta obra estarà emmarcada en un entorn de cartró.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Sant Sadurní d'Anoia | 02-11-2026 fins 26-11-2026

Teníem por però calia sortir

L'Arboç | 30-10-2026 fins 11-12-2026

Escola de l’Ateneu Arbocenc

Igualada | 30-10-2026 fins 08-12-2026

75 anys fent Fira

Igualada | 15-10-2026 fins 14-11-2026

Exposició Dèiem NO

Vilanova i la Geltrú | 14-10-2026 fins 11-11-2026

IV Cicle de Diàlegs Ferroviaris

Sant Sadurní d'Anoia | 10-10-2026 fins 13-11-2026

El Penedès amb ulls de Gaudí
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.