DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ALTRES

El Quinto del Casal Popular, enguany sí, al Casal Popular


Un centenar d'empreses i establiments col•laboren, un cop més, amb el Quinto del Casal Popular de Vilafranca que, per tercer any consecutiu arriba pels voltants de Nadal. Enguany serà el dissabte 27 de desembre, a partir de les sis de la tarda.

Informació de l'acte

Després de la itinerància de les dues primeres edicions (celebrades a Cal Noi Noi i a Cal Bolet) enguany el Quinto es farà, com no, al local del Casal Popular, inaugurat al novembre, i situat al carrer Sant Raimon de Penyafort. El Quinto del Casal Popular repartirà uns 400 premis en diversos lots que s'enduran els guanyadors dels quintos i les plenes. Acabat el Quinto hi haurà també un duel de punxadiscos amb Dj WuMing vs Dj Patata.

Amb una mecànica semblant a la del bingo, cada jugador té una carta amb els números de l'1 al 90 i cal anar-los tapant amb guixes a mesura que el “lloro” canta les xifres. Unes xifres que, en molts casos, s'anomenen amb dites o referències pròpies de l'indret.
 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilanova i la Geltrú | 15-01-2026

Parlem de música... L'ORQUESTRA DE PAU CASALS

Vilanova i la Geltrú | 15-01-2026

"Per què Catalunya no és una potència mundial"

Sant Pere de Ribes | 10-01-2026 fins 23-01-2026

Festa Major de Sant Pau 2026

Sitges | 20-12-2025 fins 18-01-2026

Vent de fora

Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026

Els poblats ferroviaris, la vida al voltant del tren

Sant Pere de Ribes | 18-12-2025 fins 30-01-2026

Ser Dona Migrant

El Vendrell | 12-12-2025 fins 31-01-2026

La ceramista Raquel Navarro presenta “Sinergies”

Vilanova i la Geltrú | 04-12-2025 fins 31-01-2026

Visites inesperades
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.